علائم نشت اسلیو معده و هزینه این جراحی
نوشته شده توسط : نت ابزار

امروز در این مطلب می‌خواهیم تا به شما عزیزان بگوییم که از مهمترین علائم نشت اسلیو معده کدامند و هزینه این جراحی فوق تخصصی چقدر می‌باشد. از شما می‌خواهیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار مفید و کاربردی را در این دو زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

عمل اسلیو معده

اسلیو معده نوعی جراحی لاغری است که طی آن اندازه معده به منظور کمک به کاهش وزن، کوچک می شود. در این عمل حدود ۸۰ درصد از معده به شکل غیر قابل بازگشتی، برداشته می شود و تنها یک بخش لوله مانند از معده باقی می ماند. گنجایش بخش باقی مانده معده تنها ۴ اُنس یا ۱۲۰ میلی لیتر است که بسیار کمتر از گنجایش طبیعی معده است.

همچنین درمورد جراح اسلیو نیز بیشتر بدانید.

نشتی اسلیو معده

نشتی معده یکی از عوارض اسلیو معده محسوب می شود و به معنی وجود سوراخ یا درز کوچکی در کیسه ی جدید معده و خروج شیره گوارشی از معده به درون شکم می باشد.

هنگامی که شیره گوارشی از معده خارج می شود، می تواند موجب درد شدید و آسیب به ارگان های داخلی و بافت های دیگر بدن شود. عدم درمان به موقع این وضعیت می تواند موجب مرگ بیمار شود.

تشخیص نشتی اسلیو معده از طریق آزمایش دستگاه گوارش فوقانی(GI) یا سی تی اسکن انجام می شود. در هر دو روش بیمار مایعی به نام کنتراست می نوشد و سپس از طریق عکس های ایکس ری مشخص می شود که آیا کنتراست از معده نشت کرده یا خیر. اگر بیمار علائم نشتی در اسلیو معده را داشته باشد ولی آزمایشات چیزی نشان ندهند، ممکن است جراح دستور یک عمل اورژانسی را برای پیدا کردن نشتی بدهد.

هزینه عمل اسلیو معده

به طور حدودی (و نه کامل) هزینه این عمل لاغری در بازه ۴۵ تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. در این مقاله نه تنها با جزئیات هزینه این عمل در ایران آشنا خواهید شد بلکه نیم نگاهی نیز به هزینه ها در خارج از کشور و مخصوصا کشور آمریکا به عنوان قطب اعمال لاغری خواهیم داشت.

هزینه عمل اسلیو در خارج از کشور

براساس بررسی های ما در سال ۲۰۲۰، قیمت ها در ۱۰ ایالت کشور آمریکا که گران قیمت بودند تقریبا ۱۰٪ کاهش یافته و متوسط ​​قیمت نیز تقریباً ۵٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته داشته است. این موضوع احتمالاً به دلیل افزایش رقابت و تقاضا برای جراحی لاغری اسلیو در کشور آمریکا است. جزئیات هزینه عمل اسلیو معده در کشور آمریکا به شکل زیر است:

سخن آخر

قبل از هر چیزی اجازه دهید تا به شما بگوییم که تمامی هزینه هایی که در بالا ذکر شد، بدون در نظر گرفتن پیچیدگی های عمل است. هر گونه مشکلی که در حین جراحی با آن برخورد شود، می‌تواند بر روی هزینه نهایی تاثیر بگذارد. ما در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار کاربردی و خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: